Smilla.

Förlåt för superkass uppdatering men varit barnvakt (som vanligt) åt min storasystersbarn Smilla.
Och då är det bara lek som gäller och ingen dator. Smilla är 1 och ett halvt år. För när man är liten är det väl alltid viktigt att lägga till et halvt? Smilla är kvar här just nu fast hennes föräldrar kommer och hämtar henne om en halv timme? Hon springer runt och skriker däääär, däär osv. Hon är såå söt. Men imorgon börjar jag ju skolan...
Längtar egentligen inte. Vill inte börja sexan gå med nya personer och nya lärare, men så får det vara. Fast jag längtar liite tills imorgon för då får jag antaglien en sak ifrån shock. Någon som kommit på vad det var en? Kostar 498 kronor.
Men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback