SORRY!

Okej förlåt att jag inte uppdaterat men har haft fullt upp.
Var barnvakt till Smilla, Emilia och Gustav (min storasysters barn)hela kvällen igår.
Fast jag tyckte jag var duktig. ♥ Känade ihop 60 kronor igår. För att hämta folks mobiler plocka ur diskmaskinen och vara barnvakt. *stolt flicka*
Ohjuste fått min "sak" ifrån beccadesign.
Det var ett par hängslen. Har inte tagit någon bild på de en.
Men jag lånar en bild ifrån beccadesign sålänge. ♥
Och under tiden bilden laddas upp...
HAR JAG BERÄTTAT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR SUBWAY ELLER?!

SKIIIT DET GICK INTE ATT LADDA UPP BILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Ln

ja det har du nisse ^-^

2011-08-05 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback